خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

فقط کسی طعم دلتنگی را می فهمد که طعم وابستگی را چشیده باشد .

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | دوشنبه, ۵ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۵۱ ب.ظ

دکتر رئیسی آمد و رفت . . .

دکتر اسحاقی می آید و می رود ؛

امّا دکتری که آرزوی 20سالۀ ما را درمان کند هنوز نیامده .

چهل سالِ پیش تبدیل به شهر شدیم

خیلی از مراکزِ شهرستان ها بعد از ما شهر شدن و حالا دارن برای ما خوش رقصی می کنن ؛

واقعا دیگه نه حوصلۀ حرف زدن مونده و نه حوصلۀ با جمع قدم زدن !

" تنهایی " ، بهترین چارۀ همۀ دردهاییه که به ما تحمیل شد ؛ 

حقّ این قشر نبود

قشری که نون حلالشون رو توی سرمای جلگه ها گرم میکنن و هیچ ادّعایی ندارن ؛

مردمانی که خیلی ساده حرف میزنن ، ساده تر از سلام ؛

دلم برای پدربزرگ های شهر می سوزد ؛ خیلیاشون آرزو به دل موندن و رفتن ؛ ولی خوب میفهمیدن !

گوسفندها ؛ جلگه ، آبداری ، هیئت ، مسجد و سایۀ دیوارها . . . همۀ داشته های پدربزرگم بود ؛

از برف ها هم که خبری نیست ، شاید می توانستم با آدم برفی ها راحت تر دردِ دل کنم ؛

تصاویرِ آرزوها از ذهنم میگذرد و من هنوز شکیبایی خودم را با قلم خلوت می کنم .

و شهر آرزوهایم را بی هیچ بهانه ای دوست دارم

به امید روزیکه ، آرزو را با زیباترین لبخندها ملاقات کنیم .

خضری شهر ارزوها

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی