خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

همیشه بدونِ چتر،زیرِ بارونات قدم زدم . . .

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سلام شهر آرزوهای من

میدونم این روزا یک کنج دنج با خودت خلوت کردی و نجوا می کنی !

تو خیلی مهربون و ساده دلی ؛

ساده تر از من ؛ ساده تر از بوی گندمزارها ؛ ساده تر از پرواز گنجشکها

از کودکی به دوست داشتنت عادت کرده ام و این روزها عادتم از مرز عاشقی گذشته و گرفتار شده ؛

پرنده نیستم ولی با پرواز در آسمونِ خیالت زندگی کرده ام

مستقل و آزاده بودم و هیچ توری منو به دام نینداخت مگر  " عاشقانه های تو "   . . .

و اکنون، "زمانِ ترک" فرا رسیده است ؛

همیشه بدونِ چتر،زیرِ بارونات قدم زدم و حال دلم بارونی . . .

این روزا چشمام خیسِ دلتنگیات شده و دنیای آرزوهام ابری تر از همیشه ؛

همیشه دلیلِ شادیم بودی ؛ و شنیدنِ نام خضری دشت بیاض ، شنیدنِ زیباترین ترانه ی زندگیم شده بود .

در تمامِ لحظه هام به عاشقانه های تو فکر می کردم ؛ چه در دوری از تو و چه در نزدیکیت ؛

خضری،شهر آرزوهای من ؛ امیدوارم یه روز توی سررسیدِ قلبم ، جلوی آرزوهای خسته،تیکِ ارتقاء بخوره و تو باشی و

لبخندهای قشنگت  . . .

به امید اون روز

حسن خسروی خضری

شهرخضری دشت بیاض

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی