خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

دیگه ندارم آرزو ، جز آرزوی روی تو

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | دوشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۴۵ ب.ظ

دیگه ندارم آرزو ، جز آرزوی روی تو

دلم می خواد پر بزنم ، فقط در آرزوی تو

دنیایی از آرزوها ، نهفته در نگاهِ توست

مهدی بیا و سر بزن ، که آرزو " پگاهِ توست "

خسته ز آرزو شدم ، تو آرزوی بهتری

خضری رو با خستگیاش ، فقط تویی که میخری

گفته بودم یه روز میاد ، که ارتقاء در میزنه

حالا می فهمم که فقط ، مهدی به باور می زنه

تنهاتر از همیشه ای ، عزیزِ قلبِ فاطمه

تو اوجِ آرامش  من ، عشقی بدون همهمه

خضری رو میسپرم به تو ، میخوام تو رو پیدا کنم

یه جایِ خلوت برم و ، تا دیدنت دعا کنم

منو ببخش که مستدام ، فاصله داشتم ز دلت

دیگه میخوام که قلبمو ، وصل بکنم به منزلت

نوشته هام تموم شده ، حرفی ندارم بزنم

مولای من عزیزمی ، تویی تمومِ وطنم

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی