خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

شایدآقا دلشو چاره کنه

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۱۴ ب.ظ

Image result for ‫شکلک زیبای درخت برای وبلاگ‬‎

توی دریای دلم جا ندارم

چارۀ حلِّ معمّا ندارم

من میخوام شهرمو آدینه کنم

زخمای صورتشو پینه کنم

اونو آمادۀ فردا بکنم

دلخوشیهاشو تماشا بکنم

لذّتِ دیدنشو بار بذارم

رویِ نا امیدی انکار بذارم

اونو با خودم به رؤیا ببرم

قلبشو محضرِ آقا ببرم

شایدآقا دلشو چاره کنه

غمِ لحظه هاشو زود پاره کنه

من میخوام خضری رو شاعر بکنم

واسۀ سالِ نو حاضر بکنم

جانمازِ لحظه هاشو باز کنم

برای آرزوهاش نماز کنم

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی