خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

فصل باران است "بارانی" شویم

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۰۰ ب.ظ

فصل بارونه . . .

بوی خاک،بوی شبنم،بوی نم

چه کِیفی داره زیرِ بارونای خضری

وقتی قطره هاش به شونه هات میخوره،خستگیِ یکسال از تنت بیرون میزنه . . .

می باره /// و

خیلی راحت خودشو به رُخِ همه می کشه ؛ بدونِ هیچ ادّعایی

بجای یک شهر " آرزو و انتظار " و بی هر بهانه ای خودشو به شیشه های خضری دشت بیاض میزنه و میگه :

نگران نباش ؛ من هستم . . . جورِ همۀ نامهریا رو می کشم

بذار همه دیوانگی کنن

من برای آرزوهای زخم خورده ی تو ، مشتاقانه می بارم

تداومِ عاشقانه های من ، هر قفلی رو باز می کنه

نگران نباش

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۱)

با سلام و ضمت تشکر از ارائه مطالب به موقع.خواهشمند است ترتیبی اتخاذ نموده همچنان که نماز طلب باران خوانده     می شود،نماز شکر هم خوانده شود.
پاسخ:
سلام...ممنون بابت این ایدۀ زیبا/یادآوری می کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی