خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

خدا خودش میفهمه،روزگارِ دلم رو

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | چهارشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۹ ب.ظ

دلم میخواد که خضری،یه روز گلستان بشه

تو سینمای شهرم،آرزو اکران بشه

غصّه و غم جم بشه،از شهرِآرزوها

لبهای بی شکوفه،شکوفه باران بشه

تو قصّۀ زندگی،نازل بشه ارادت

شایدکه زنده بودن،اندکی آسان بشه

دردِ نگاهِ خضری،چندساله بی علاجه

باید با خوندنِ عشق،دوباره درمان بشه

خدا خودش میفهمه،روزگارِ دلم رو

دلم میخواد سفیرِ،روضۀ رضوان بشه

تو باغچۀ زمستون،برفِ زیادی ریخته


با تابشِ تبسّم،شاید بهاران بشه

دیشب یه خوابی دیدم،ستاره گفت تو گوشم

خدا میخواد که خضری،قلبِ خراسان بشه

خضری

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۱)

ممنون
پاسخ:
خواهش می کنم . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی