خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

خدمت کردن به زادگاه "توفیق" می خواد (خاطرۀ یک خادم)

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳ ب.ظ

محمد رحیمی مدیر اجرایی امامزاده عبدالله کارشکه ؛

وی ساکن مشهد بوده ولی بعد از دو دهه مجدداً به روستای کارشک بر می گرده و علّت این موضوع رو

اینگونه بیان می کنه : سال 65 کارشکی های مقیم مشهد با هم وعده گذاشتن که دعای سمات رو

در محلِ امامزاده برگزار کنن و اون زمان که بعد از مدّت ها به زادگاهم برگشته بودم ،اوضاع امامزاده رو

از نزدیک مشاهده و مقداری پول نذر ساخت این بنای مقدّس کردم . . .

وی که دستی در امور عمرانی آستان قدس هم داشته،ادامه میده : چون تجربه آهنگری و جوشکاری در مشهد

داشتم دوستانم به من پیشنهاد کردن به جای نذرِ پول،بازسازی امامزاده رو بر عهده بگیرم ؛

رحیمی زیربنای اون زمانِ امامزاده رو 100 متر مربع عنوان می کنه و یادآور میشه : از همون سال،شروع به

بازسازی کردیم و بالاخره بعد از 20 سال تونستیم ساختمان رو بازسازی کنیم ؛

وی به شفای بیماریِ خودش توسط این امامزادۀ شریف اشاره می کنه و میگه : بعد از اینکه مقداری از

کارهای عمرانی امامزاده رو انجام دادم به یکباره بیماری روماتیسمِ روانی گرفته و برای مدّت زیادی در مشهد از

ناحیۀ پا و کمر فلج شدم . . .

این خادم امامزاده بیان می کنه : بعد از مدّتی به من گفتن که شخصی خواب دیده برای شفا به امامزاده بروم ؛

لذا یک شبِ جمعه مقابل ضریحِ مطهّر مرا دراز کشوندن و تا صبح همون جا خوابیدم؛

نزدیک صبح در خواب دیدم که شخصی از پشت سر مرا به یکبار بلند کرده و به زمین زد،ناگهان از خواب

بلند شدم و اطراف رو نگاه کردم ولی هیچ کس نبود،زمانِ زیادی نگذشت که صبح شد و اقوام

بالای سرم حاضر شده بودن ولی اون زمان خودم تونستم بعد از یک سال و هشت ماه مجدداً راه برم و این شفا

باعث شد که همیشه خادم امامزاده باقی بمونم . . .

  niniweblog.com

امامزاده عبدالله کارشک

  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی