خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

شهر ییلاقی خضری دشت بیاض،پیشانی سرسبز خراسان جنوبی«سرزمین سیب های بهشتی»

خضـــری شهـر آرزوهـا

خداوندا ؛ دلهای ما را
به زیباترین نقطه هستی(بین الحرمین)پیوند بزن
.....................................................
حسن خسروی خضری
سر کوی یار خضری به حریم کعبه ماند
که به هر طرف کنی رو بتوان نماز کردن

بایگانی
پیوندها

اقدام بدون برنامه ریزی ، دلیل هر شکست است .

حسن خسروی خضری (شهرآرزوها) | شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۸ ب.ظ

بلوار امام خمینی خضری بلوار امام خمینی خضری بلوار امام خمینی خضری

بریدگی مقابل منزل آقای ذکاوتی(صفحه قبل)
  • حسن خسروی خضری (شهرآرزوها)

نظرات  (۴)

با سلام  در خصوص این موضوع چند نکته قابل توجه است

1- در هر موضوعی توجه به اصول فنی وتخصصی آن میتواند  موفقیت طرح را به دنبال داشته باشد در خصوص بستن  بریدگی ها نظر کارشناس راهنمایی ورانندگی لحاظ گردیده است .آیا نهادی غیر از این مجموعه مورد نظر می باشد

2- آمار حدود 4 فوتی وبیش از 25 تصادف منجر به بستری در سال های اخیر موضوع کوچکی نیست

3-به دلیل عدم هم راستا بودن اکثر خیابان های منتهی به بریدگی ها وجود 4راه و.... امکان پذیر نمی باشد

4-همیشه بهترین راه کوتاه ترین راه نیست

5--انجام اصول کارشناسی راهنمایی و رانندگی با وجود مشکلات و زحمات  همراه  ربطی به شعور و بی احترامی مردم  ندارد بلکه برای حفاظت از جان مردم است

6-در صورت افزایش تخلفات از سایر مسیرها باید در خصوص این امر تمهیداتی اندیشیده شود . 

7-قانون از جان کسانیکه به قانون احترام میگذارند حفاظت میکند

8 در صورت پیشنهاد تکمیل طرح با در نظر گرفتن اصول کارشناسی ونه احساسی به نظر نمیرسد کسی استقبال نکند


پاسخ:
با سلام؛
- بنده گفتم که دوستان راحت ترین راه حل رو انجام دادن که یک واقعیته .
- حتماً از آمار شهرهایی مثل قاین و گناباد بی خبرین که این تعداد تصادف رو غیرقابل تصور تلقی میکنین ؛ و اگر به صورت نسبی حساب کنیم آمار تصادفات در خضری دشت بیاض نزدیک به صفره !
-در اینکه این کار کاملا احساسی صورت گرفته همهٔ شهروندان نظر یکسانی دارند .
- ای کاش با علائم راهنمایی و رانندگی و سایر راه حلها ؛ روش بهتری اتخاذ میشد .

سلام مجدد

آیا در شهری که پلیس راهنمایی ورانندگی به معنای واقعی آن مستقر نیست علایم راهنمایی ورانندگی اثر بازدارندگی خو د را دارد. ایا تخلفات انجام شده پس از بستن بریدگی ها از نبودن علایم منشا میگیرد ؟!منظور شما از سایر راه حل ها چیست ؟چند مصداق نام ببرید؟

استناد به کدام آمار در دست رس مینمایید که آمار تصادفات شهرهایی مثل قاین و گناباد (البته در حوزه درون شهری) را بیان وآمار تصادفات شهر خضری دشت بیاض را تقریبا صفر عنوان نمودید . وقتی از تصمیم کارشناسی صحبت به میان میآید دیگر جای آمارهای تخمینی که براساس ظن ومشاهدات  ناقص  به دست می آید نیست

رضایت مردم عزیز شهر خضری دشت بیاض در طول اجرای طرح واستفاده از امنیت بیشتر رانندگی حاصل میشود تا رضایت نقطه ای از طرح

در خصوص مباحث ترافیکی و مبانی فنی و تخصصی این موضوع مسایلی وجود دارد که جای بحث  در این جا ندارد.

دوستان شما در شورای ترافیک شهرستان نابلد نبوده لذا برای انجام درست هر طرحی موارد زیاد دیگری همچون فرهنگ رانندگی ، احترام به قانون و.... وجود دارد

کمک کنید این طرح که با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است  به درستی اجرا شودد


پاسخ:
با سلام ؛
بریدگی که در تصویر اول نمایش داده شده میتونه ادامه پیدا کنه و در امتدادی 5متری وارد خیابون بشه ؛ در این روش احتمال وقوع تصادف خیلی کاهش پیدا می کنه . تصویر مشابه رو گذاشتم توی وبلاگ
دلیل نمیشه که چون چند نفر خلاف رفتن و بی احتیاطی کردن همه باید تاوانشو بدن. من موندم این کارشناس چجوری شده کارشناس! بهتره چاره دیگه ای اتخاذ بشه و این مسیر(ها) باز بشه
سلام
اولا:من صحنه تصادف رو از نزدیک دیدم وقتی دو تا موتوری با سرعت بالا رانندگی میکنن و دست های همه میگیرن و راننده مینبوس کاملا ایستاده بود سر بریدگی مقصر ما مردم هستیم .
دوما:اون کارشناس که نظر میده چرا دهها بار اومده هروز یه تغییر ایجاد کردن چرا همون اول بریدگیهارو نبسته.
سوما:این کارشناس چرا برای شهر خودش نظر نمیده از میدان طالقانی قاین نا چهارراه دادگستری چند تا بریدگی داره همه هم مثل همین بریدگی های خضری چرا یکی از همین بریدگیهارو نمیبنده.
چهارما:اون کارشناس که نمیتونه یه مامور راهنمایی رانندگی برای این شهر بیاره بیخود میکنه که اظهار نظر میکنه.
پاسخ:
سلام ....
ممنون علی آقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی