اقدام بدون برنامه ریزی ، دلیل هر شکست است .
- ۹۵/۰۴/۱۲
سلام مجدد
آیا در شهری که پلیس راهنمایی ورانندگی به معنای واقعی آن مستقر نیست علایم راهنمایی ورانندگی اثر بازدارندگی خو د را دارد. ایا تخلفات انجام شده پس از بستن بریدگی ها از نبودن علایم منشا میگیرد ؟!منظور شما از سایر راه حل ها چیست ؟چند مصداق نام ببرید؟
استناد به کدام آمار در دست رس مینمایید که آمار تصادفات شهرهایی مثل قاین و گناباد (البته در حوزه درون شهری) را بیان وآمار تصادفات شهر خضری دشت بیاض را تقریبا صفر عنوان نمودید . وقتی از تصمیم کارشناسی صحبت به میان میآید دیگر جای آمارهای تخمینی که براساس ظن ومشاهدات ناقص به دست می آید نیست
رضایت مردم عزیز شهر خضری دشت بیاض در طول اجرای طرح واستفاده از امنیت بیشتر رانندگی حاصل میشود تا رضایت نقطه ای از طرح
در خصوص مباحث ترافیکی و مبانی فنی و تخصصی این موضوع مسایلی وجود دارد که جای بحث در این جا ندارد.
دوستان شما در شورای ترافیک شهرستان نابلد نبوده لذا برای انجام درست هر طرحی موارد زیاد دیگری همچون فرهنگ رانندگی ، احترام به قانون و.... وجود دارد
کمک کنید این طرح که با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است به درستی اجرا شودد
با سلام در خصوص این موضوع چند نکته قابل توجه است
1- در هر موضوعی توجه به اصول فنی وتخصصی آن میتواند موفقیت طرح را به دنبال داشته باشد در خصوص بستن بریدگی ها نظر کارشناس راهنمایی ورانندگی لحاظ گردیده است .آیا نهادی غیر از این مجموعه مورد نظر می باشد
2- آمار حدود 4 فوتی وبیش از 25 تصادف منجر به بستری در سال های اخیر موضوع کوچکی نیست
3-به دلیل عدم هم راستا بودن اکثر خیابان های منتهی به بریدگی ها وجود 4راه و.... امکان پذیر نمی باشد
4-همیشه بهترین راه کوتاه ترین راه نیست
5--انجام اصول کارشناسی راهنمایی و رانندگی با وجود مشکلات و زحمات همراه ربطی به شعور و بی احترامی مردم ندارد بلکه برای حفاظت از جان مردم است
6-در صورت افزایش تخلفات از سایر مسیرها باید در خصوص این امر تمهیداتی اندیشیده شود .
7-قانون از جان کسانیکه به قانون احترام میگذارند حفاظت میکند
8 در صورت پیشنهاد تکمیل طرح با در نظر گرفتن اصول کارشناسی ونه احساسی به نظر نمیرسد کسی استقبال نکند